Monday, October 31, 2016

Manic Panic Purple Haze Hair Experiments



To be honest, I have been wanting to blog about 'Purple Haze' Manic Panic dye. Because it has been almost for 4 months since I used Purple Haze for the first me. But as I always say I am busy with my clothing brand, by the way you can check it out on Filthy Minds Co. as well...

Anyway, in my opinion Purple Haze is better than Cotton Candy Pink! Why?


1- Because its pigment is really good.

2- If you want pastel pink hair, you can get it with this dye rather than Cotton Candy Pink.

3- In this experiment I did not try to have pastel pink, but lavender. Later I tried with Hot Hot Pink, and succeeded!

---->


4- For having a good pigment, you can use tiny drops to mix with white hair conditioner. So you can save money.

5- Even if it fades, it does not as quickly as Cotton Candy Pink.

6- Even when you dye your roots, you will see the result, which will be pink as you wish.


....

I may write lots of things about Purple Haze. Yet, I would like share my first experiment with this cute dye.


As usual, before using the dyes, I bleach my hair, but I didn't do it this time. Rather I washed my hair with Loreal Silver Shampoo to make my hair lightest white/grayish.

When you add a tiny drop, you will see that's too much for getting pastel pink if you have lightest color like me. In other words, it is so cool for me. Because when I mix Cotton Candy Pink with hair conditioner, it wasn't enough to turn my hair to pink. Even if not mixing it with anything, it didn't change my hair color. So, I definitely recommend Purple Haze for pink hair!


But as I told I wanted to lavender, that's why I added Cotton Candy Pink to this mixture.



and diluted...



I know it looks more pink.


That's why I rinse my hair with hot water and Loreal Silver Shampoo.

and the result 


After I used Loreal Silver Shampoo again two days later, my hair almost turned lilac/gray/purple or whatever you call.


In conclusion, to my opinion I really like Purple Haze to achieve any color this dye has.

You can get pink, purple, lilac, silver, blueish.

If you use too much dye, you will get purple. OR tiny drop you will have pink.

When I use Purple Haze a second time, I get pink hair.


and while you wash your hair, you will get lighter pink.


If you have any questions about getting pastel pink hair, feel free to contact me!

Thank you!

----------------


Uzun zamandır Manic Panic Purple Haze ile ilgili yazı yazmak istiyordum çünkü nerden baksanız 4 ay önce ilk denememi yapmıştım ve şunu söylemeliyim ki eğer pastel pembe renk istiyorsanız Cotton Candy Pink'e bin basar kendileri.

Bu denememde lavanta rengini elde etmeyi denemiş olsam da takip edenler bilir ki pembeyi en nihayetinde deneme şansım Purple Haze ve Hot Hot Pink ile oldu.

Neden sevdim derseniz:

1- Öncelikle pigmenti çok daha iyi. Cotton Candy Pink'e oranla daha kalıcı. Malesef ikisi de gri saç kadar uzun süreli olmasa da... 

2- Pigmenti sayesinde azıcık bir kullanımında dahi pembeyi elde edebiliyorsunuz ki hem paranız cepte kalıyor hem de uğraşınız boşa gitmiyor.

3- Sadece pembe değil mor, lila, lavanta, gri, mavimsi tonlar elde etmek de mümkün.

4- Çok miktarda kullanıp beyaz saç kremiyle karıştırıldığında mor, azıyla pembe, ya da bir kaç ton başka renk kattığınızda ki ben Cotton Candy Pink katıp Loreal Gümüş Şampuan kullandım ve grimsi lavanta elde ettim. Hatta ışık olaylarıyla mavimsi lila da duruyor.

Ama dediğim gibi ilk lavanta istediğim için, normalde boyama işlemlerinden önce hep açma işlemini de yapardım bu sefer sadece gümüş şampuanla yıkayıp karışımımı hazırladım.

Bir iki çay kaşığı -tahta olması makul, saç işlemlerinde metal kullanmak iyi değil derler hep, o yüzden ben de kullanmıyorum- Purple Haze yine 2 çay kaşığı Cotton Candy Pink katarak boyadım. Fakat biraz koyu gözüktüğü için sıcak suyla ve tekrar gümüş şampuanla yıkayınca istediğim gibi oldu. 

Sonuç olarak boyadan memnun kaldım ve daha sonra pembeyi denedim. Başarılı buldum.

Aklınıza takılan bir soru varsa, iletişime geçmekten çekinmeyin.

Teşekkürler!



6 comments:

  1. Tuğçe merhaba, ben gri saç kullanıyorum ama baya sıkıldım lila ya da mavi denemek istiyorum ama kuaförüm o renklerden sonra griye tekrar dönemeyeceğimi söylüyor. Sence de öyle mi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba! Bana sorarsan öyle bir şey söz konusu bile değil öyle olmuş olsaydı saçını pembe mavi yapanlar ve ben de dahil olmak üzere o renkten bir daha başka renge dönemezdik. Zaten boyalar kalıcı değil ki hatta griye göre o renkler hemen aktığından istesen bile saçında çok uzun süreli kalmayacağını ve eski rengine döneceğini görürsün. Lila griye mavi de nil yeşiline ilerleyen zamanlarda sarıya dönüyor. Gri şampuanın varsa ikisini de çok kolay bir şekilde griye geri kendin de döndürebilirsin.

      Delete
  2. Merhaba Tuğçe ben saçımı gri yapmak istiyorum, en son üst kısımlarını pembe, alt kısımlarını Mora boyadım, jeans colorın marsmelow ve violet renkleriyle. Şuanda pembe kısımları akıp turuncuya döndü, daha öncesinde tamamını mor yaptığım için mor kısımları akmıyor artık oturdu saçıma. Şimdi bundan dönüp gri yapmak istiyorum ama saçımı ne şekilde açıp boyarsam en az hasarla en verimli sonucu alabilirim bilmiyorum. Gerçi şuan bakımlı saçlarım, açıcıya dayanır açabilirim ama açtıktan sonra neyle nasıl boyarsam griyi tam olarak elde edebilirim ? Arkadaşımın saçına denemistik griyi, platine kadar açtık saçını, daha sonra jeans colorın gri boyasıyla boyadık ama sarı sarı kalmıştı, kapatmamisti platini, bende de aynısı olsun istemiyorum o yüzden. Bu durumla karşılaşmamak için ne gibi bi yol izleyebilirim ? Ve boyadıktan sonra neyle nasıl bir bakım uygulayabilirim ? Bu konuda tavsiyen nedir ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba! Jean Color'ı 8 sene önce denemiştim ve hiç memnun kalmamıştım. Gerçi bir tek turuncu ve pembeyi denemiştim mor hakkında bir bilgim yok ama turuncu çok çabuk akıp pembe bir türlü gitmek bilmemişti. Bana sorarsan tavsiye edebileceğim bir marka değil. Ben şu an Manic Panic kullanıyorum. Bir süredir gri kullanmıyorum ama yine de gri için en iyisi o. Ultra Violetden memnun kalmıştım. Bakım kremiyle karıştırıp üzerine de Loreal Silver Shampoo kullandığında olumlu sonuçlar alırsın diye düşünmekteyim. Tabi bunları bildiğin gibi açık sarı üzerinde denemen hatta doreliği de almış olman gerek. Ben açıcı işleminden sonra yine Loreal şampuanı uyguluyorum doreliği alması için.
      Bakım ve açıcılarla ilgili şu postlarıma bakabilirsin:
      http://tuceaybars.blogspot.com.tr/2016/11/creightons-frizz-no-more-hair-creams.html

      http://tuceaybars.blogspot.com.tr/2016/10/hask-argan-oil-repairing-shampoo-review.html

      http://tuceaybars.blogspot.com.tr/2016/05/dos-donts-for-silverpastel-hair-care.html

      http://tuceaybars.blogspot.com.tr/2016/05/how-to-get-silverlilac-hair-at-home.html

      http://tuceaybars.blogspot.com.tr/2015/10/manic-panic-ile-gri-saclar.html

      Delete
  3. Is this what I need to make my blonde hair sliver / ash & white lol

    ReplyDelete
  4. Is this what I need to make my blonde hair sliver / ash & white lol

    ReplyDelete