Friday, December 13, 2013

M.A.C MATTE DIVA A43

Merhaba arkadaşlar. Son zamanlarda Tumblr üzerinden aldığım bir kaç sorudan dolayı ya da her neyse blogumu hem Türkçe hem de İngilizce olarak kullanmaya karar verdim ki sanırım yazdıklarımı anlamakta zorlananlar varmış. Umarım bundan sonra daha anlaşılır olmak dileğiyle bugün size yeni takıntım olan rujlardan bahsetmek istiyorum. Instagram'dan takip edenler varsa şayet farketmişlerdir ki bu aralar yeni rujlar arayışına girdim. Aslında geçen sene de böyle bir arayışta bulunmuştum koyu renk ruj hevesimden dolayı. Ama birkaç kişinin ''Hayır sana ruj yakışmıyor.'' demesi üzerine bu sevdam başlamadan son bulmuştu ki şu son bir iki haftaya kadar. E şimdi ne değişti ben de bilmiyorum ama olumlu yorumlar almam üzerine tekrardan sürmeye başladım diyebilirim. Bir süredir e okadar M.A.C rujlarını seviyorum neden almıyorum diyordum ki önce yine cesaret edemedim ve gittim Flormar (ki Flormar'ın ürünlerini hep kötü bulurdum- aslında yanılmışım)'ın çıkarmış olduğu ( December Haul postumda da görebilirsiniz) Deluxe Cashmere Style DC23 rujunu aldım. Aslında aklımda bordo almak vardı ama nedense yakıştıramadım, önce gözüm pembeye alışsın dedim.





Doğrusu ilk günler kendimi pek rahat hissemedim hemen sildim ya da peçete yardımıyla rengini açtım ama daha sonra ''Kızım neden siliyorsun? Bence yakıştı.'' laflarıyla sürmeye karar verdim ve gidip M.A.C rujlarından Matte DIVA AA43'ü aldım. 


Ve yine Flormar'da da olduğu gibi yok bu bana yakışmadı desem de aksini söyleyen arkadaşlarım sayesinde sürmeye başladım. Doğrusunu söylemek gerekirse iki ruj da matte olmasına rağmen bana göre kalite farkından dolayı M.A.C'in matlık konusunda daha başarılı olduğunu söylebilirim. Flormar için de övgü de bulunmam gerekirse saatler geçerse geçsin M.A.C'in dudağınızda hissettirdiği o sinir bozucu gerginlik hissini vermiyor ki M.A.C'i sürmeden önce lip balm, lip gloss ne varsa sürüyorum diyebilirim. Sürmediğiniz de aşırı bir kuruma hissediyorsunuz. Sanırım bu da o kadar mat olmasından dolayı oluyor olabilir. Ne yazık ki henüz M.A.C'in normal rujlarını deneme fırsatım olmadığı için bu konu üzerinde pek bir yorum yapamayacağım ama ilerleyen zamanlar da neden olmasın. Ayrıca şunu da söylemem gerekir ki lip linerınızın renginde pembelik varsa Flormar'ın bu ruju dudaklarınızı daha kırmızı gösterirken, M.A.C ise daha pembe gösteriyor. Eğer siz de benim gibi kendime ruj yakıştıramıyorum diyorsanız ve M.A.C ya da herhangi bir markanın bordo rujunu almak istiyorsanız önceleri pembe bir lip liner ile dudaklarınızı daha pembe gösterip ilerleyen zamanlarda gözünüz alıştıkça koyu sürmeye başlayabilirsiniz. Aynı şey rujdan önce süreceğiniz lip balm için de geçerli tabiki de. Ne olursa olsun bordo ruj sevdanızdan vazgeçmemeniz dileğiyle!
xx



No comments:

Post a Comment